Hírlevél

2010. október 18., hétfő

Fontos a határozott döntés!

Mint fent is szó volt róla a fogyás ugyan úgy, mint minden más az agyban dől el. Azon áll vagy bukik, hogyan gondolkodunk, mennyire kívánjuk a súlycsökkenést. Megváltoztathatatlan akaratra, döntésre van szükség.

Az én esetemben ez 1995 nyarán jött el, ez a megváltoztathatatlan akarat, ami az első tartós fogyást eredményezte. Kísérletem, amit a mostani eszemmel már tudok, hogy igen halovány akarat volt, Több is akadt, mind sikertelenséggel zárult. Több jött vissza, mint ami lement. Utólag visszagondolva a legtöbb esetben külső ráhatásra próbálkoztam, nem a belső énem akarta, vagy másnak a kedvéért. A fiam súlyos, tartós betegsége kapcsán alakult ki barátság Pitti Katalin, Oszvald Marika és közöttünk. Akkoriban több mint 125. kg – ot mutatott a mérleg. A prózai ok a fogyásra az volt, hogy a művészetük jótékonyan, gyógyítóan hatott a fiamra, ezáltal rendkívül sűrűn látogattuk az előadásaikat. A csinos, alkalomhoz illő ruháim alig, vagy egyáltalán nem jöttek rám.

Kevesebb, mint egy év alatt sikerült 90.kg – ra lefogyni. Ez a súlycsökkenés azzal együtt, hogy a közvetlen ok már nem áll fenn, még mindig megvan, avval a különbséggel, most 95 – 100. kg között mozog a mérleg. Ugyan a barátság természetesen megmaradt. Az előadásaikra is elmegyünk, most már sokkal ritkábban, viszont a ruháim rám jönnek.

Tudom, hogy még további súlycsökkenésre van szükség, viszont az eszem még nem döntött.

Akkoriban még avval együtt, hogy sok fellelhető irodalmat olvastam el a fogyás témában, kevés információval rendelkeztem, ami a lehető legjobb módszert illeti.

Hallomásom volt a kínai, indiai felfogásról, a méregtelenítés, salaktalanítás fogalmáról, fontosságáról. Akkor még ezt kissé elvont, régies dolognak ítéltem. Azzal együtt ittam egyfajta kínai teát, ami tisztított. A visszapótlás fontosságáról ugyanilyen homályos ismereteim voltak. Ennek ellenére szedtem valamiféle vitamincsomagot és koenzim Q10-et. Mint később kiderült ezek igen sokat segítettek az életem, és egészségem megőrzésében. Miért kellett, hogy segítsenek? Hát mert elég buta fogyási stílust választottam. Egyébként az óta folyamatos önképzéssel rájöttem, bennünk legalább annyi kosz van, mint amennyire nem tiszták a bepiszkosodott ruháink, lakásunk, kocsink. Az utóbbiak tisztítására, tisztán tartására, igen nagy gondot fordítunk.

És magunkra? Miért nem? Nem látszik? Nem hisszük el? Nem hisszük el, hogy a betegségek zöme ebből adódik? Ami méreganyag a saját nem tisztított szervezetünkből felszívódik. Meg ami nem tud felszívódni ugyan ez okból.

Mindezeket azért érintettem, mert a súlyunkat erősen befolyásolja.

Én jelenleg, azon kívül, minthogy folyamatosan ügyelek, a szervezetem tisztán tartására, az egészséges, vegyszer, adalékmentes táplálkozás betartására semmit nem teszek, és a súlyom is folyamatosan csökken, és sokkal fittebb, egészségesebb vagyok.


Azok közé az ötvenen felül lévő emberek közé tartozom, akik nem úgy ébredünk reggel, hogy itt – ott fáj. Nem fáj sehol! És nem azért mert már nem élek.

Ez is egy döntés, és én döntöttem!



Hogyan is fogytam akkor 1995.ben le?

Biztosan többen emlékeznek rám Gödöllőn az akkori Városi Piacon voltam vállalkozó. Így sokan látták a fogyásom, az okát is legalább annyian tudták.

A hetet úgy osztottam el, hogy hétfőtől péntekig fogyóztam. Szombat vasárnap ettem otthon.

Az egyik nap egy liter tej, a másik nap két pogácsa, a harmadik nap 0.5 – 1.kg nyers zöldség, a negyedik nap 1 – 2. kg gyümölcs, az ötödik nap 20 – 30.dkg párizsi és társai. Mindezeket 12 - 19. óra között. Mozgás kifejezetten torna nem volt, csak ami a bevásárlással, és árusítással kapcsolatos fizikai munka volt.



A lefogyásom után egy boka sérülés kapcsán volt egy általános kivizsgálás. Amikor is egy olyan orvoshoz kerültem, aki alaposan kikérdezett, és kivizsgált. Utóbb kiderült, a doktor Úr hat évig Indiában praktizált. Azért volt olyan alapos, már ami a test, a szellem, a tudat, a lélek együtt vizsgálatát illeti. Megállapította, evvel a fogyókúra stílussal, ha nem pótolom további vitaminnal, és különösen Q10.zel, nagy baj lehetett, volna. Még az életembe is kerülhetett volna. Pedig elég változatos volt, amit megettem, és még egy enyhe tisztítás is volt közben.

Na, hát a baj a közbenen volt. A tisztítást és visszapótlást a fogyókúra elkezdése előtt kell elvégezni. Mert ha közben tisztít az ember, akkor felborítja a fogyókúra alatt bevitt táplálék hasznosulási mechanizmusát és bajt okozhat, mégpedig nagyot.

A folytatásban arról lesz szó, a mostani tudásom, tapasztalatom alapján, még mit csinálnék másként. És mit fogok másként tenni, és hogyan amikor mostanában döntök és a hetven kilót megcélzom. Érzésem szerint a döntés már nem várat sokat magára.

Lejegyezte: Földiné Csúcs Mária BIYOVIS Független tanácsadó
www.biyovis.hu/fobejarat
http://okoegeszsegreferencia.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése